Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy mailem na adres poczta@nautix.pl w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz jest dostępny tutaj - formularz zwrotu.
Produkty należy odesłać na adres sklepu internetowego:
Nautix.pl
ul. Zasobna 49
04-862 Warszawa
tel. 515-917-666
Kupujący zwraca towar na swój koszt odpowiednio go zabezpieczając na czas wysyłki. Zwracany towar NIE może być używany, w przypadku niespełnienia tego warunku sprzedający zastrzega możliwość odmowy przyjęcia towaru. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia uległ zniszczeniu w transporcie na wskutek nienależytego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo drogą mailową informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu 14 dni na adres poczta@nautix.pl. Zwracane produkty powinny zostać doręczone na nasz adres w ciągu 14 dni od powiadomienia nas o odstąpieniu od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy w przypadku zawarcia umowy konsumenckiej. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wskażą Państwo inne rozwiązanie.
Wymiana
W przypadku wymiany klient zobowiązany jest do wpłaty na nasze konto kwoty za koszt ponownej wysyłki oraz ewentualnej różnicy w cenie towaru. Jeśli nowy towar jest tańszy, odejmujemy od kosztu wysyłki różnicę. Ewentualną nadpłatę zwracamy na konto klienta.