Koszt wysyłki
- Kurier DHL/DPD = 18 zł
- Kurier DHL/DPD za pobraniem = 22 zł
- Paczkomat = 12 zł (dostępny tylko dla produktów o określonym, niedużym gabarycie)
- Paczkomat za pobraniem = 15 zł (dostępny tylko dla produktów o określonym, niedużym gabarycie)
Wybierając wysyłkę paczki kurierem zazwyczaj otrzymasz paczkę na drugi dzień po jej wysłaniu. W przypadku Twojej nieobecności kurier powinien zadzwonić i umówi się na wydanie paczki w innym terminie lub miejscu. Doręczy ją pod wskazany adres.
- Odbiór osobisty Warszawa-Wawer = 0 zł
Odbiór osobisty produktów jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem: Warszawa Wawer: ul. Zasobna 49. Otwarte: Pn-Pt 8:00 - 16:00. W niektóre weekendy lub wieczorem możemy otworzyć na życzenie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. tel. 515-917-666
Płatności
Dostępne na stronie metody płatności:
- Przelew na konto nautix.pl
Nasze konto jest prowadzone w PKO Bank Polski. Jeśli posiadasz konto w takim banku płatności są u nas księgowane niemal natychmiastowo.
Numer konta Nautix.pl: 63 1020 1127 0000 1302 0373 7491
- Płatność za pobraniem – płacisz za towar kurierowi w momencie otrzymania przesyłki. Pamiętaj, aby posiadać odpowiednią ilość pieniędzy, aby można było odebrać przesyłkę. Jeśli nie opłacisz przesyłki kurier Ci jej nie wyda.
- Przelew natychmiastowy - przelew online za pośrednictwem Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
- BLIK
- Karty płatnicze
- Google PAY
- PayPo
System sam wypełni wszystkie dane do przelewu i przeprowadzi przez proces dokonywania płatności w pełni automatycznie. Prosta i szybka metoda.
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
Szybkość realizacji zamówienia
Wysyłamy w dni robocze do 24 godzin od otrzymania płatności lub zamówienia (płatność za pobraniem) wszystkie produkty z adnotacją na karcie produktu "dostępność 24h".
Niektóre, bardzo nieliczne produkty mogą mieć nieco dłuższy czas wysyłki, wówczas informacja na karcie produktu może wskazywać np. "dostępność 3 dni" lub "dostępność 10 dni". Oznacza to, że spodziewamy się dostawy danego produktu w ciągu najbliższych dni i możemy go jeszcze nie mieć w magazynie w momencie gdy składasz zamówienie, dlatego wysyłka nastąpi dopiero po upłynięciu czasu wskazanego przez oznaczenie "dostępność" na karcie danego produktu.
W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.