Wysyłka / Płatność

Koszt wysyłki

  • Kurier DHL/DPD = 16 zł
  • Kurier DHL/DPD za pobraniem = 20 zł
  • Paczkomat = 11 zł (dostępny tylko dla produktów o określonym, niedużym gabarycie)
  • Paczkomat za pobraniem = 14 zł (dostępny tylko dla produktów o określonym, niedużym gabarycie)

Wybierając wysyłkę paczki kurierem zazwyczaj otrzymasz paczkę na drugi dzień po jej wysłaniu. W przypadku Twojej nieobecności kurier powinien zadzwonić i umówi się na wydanie paczki w innym terminie lub miejscu. Doręczy ją pod wskazany adres.

  • Odbiór osobisty Warszawa-Wawer = 0 zł

Odbiór osobisty produktów jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym pod adresem: Warszawa Wawer: ul. Wydawnicza 32.  Otwarte: Pn-Pt 8:00 - 15:00. W weekend lub wieczorem możemy otworzyć na życzenie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. tel. 794-091-323

Wysyłamy także za granicę. Skontaktuj się z nami w celu oszacowania kosztów wysyłki.

Płatności

  • Przelew na konto nautix.pl

Nasze konto jest prowadzone w mBank (BRE Bank). Jeśli posiadasz konto w takim banku płatności są u nas księgowane niemal natychmiastowo.

Numer konta Nautix.pl:  26 1140 2004 0000 3602 7696 8454

W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

Tzw. płatność za pobraniem – płacisz za towar kurierowi w momencie otrzymania przesyłki. Pamiętaj, aby posiadać odpowiednią ilość pieniędzy, aby można było odebrać przesyłkę. Jeśli nie opłacisz przesyłki kurier Ci jej nie wyda.

  • Płatność on-line DOTPAY

Możesz wybrać płatność poprzez system transferuj.pl. System sam wypełni wszystkie dane do przelewu i przeprowadzi przez proces dokonywania płatności w pełni automatycznie. Prosta i szybka metoda.

Płatności internetowe dotpay

 

Szybkość realizacji zamówienia

Wysyłamy w dni robocze do 24 godzin od otrzymania płatności lub zamówienia (płatność za pobraniem) wszystkie produkty z adnotacją na karcie produktu "dostępność 24h". Niektóre, bardzo nieliczne produkty mogą mieć nieco dłuższy czas wysyłki, wówczas informacja na karcie produktu może wskazywać np. "dostępność 3 dni" lub "dostępność 10 dni". Oznacza to, że spodziewamy się dostawy danego produktu w ciągu najbliższych dni i możemy go jeszcze nie mieć w magazynie w momencie gdy składasz zamówienie, dlatego wysyłka nastąpi dopiero po upłynięciu czasu wskazanego przez oznaczenie "dostępność" na karcie danego produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium